torsdag 23 september 2010

Bra dag men lite besviken på J.


Idag har jag en bra dag! Känns som om jag inte har haft en bra dag på hur länge som helst! Kan nog bero på att jag sov hela 9 timmar inatt, vaknade så otroligt utvilad, jätteskönt! Känns bra nu när man har börjar jobba lite också, iofs så hoppar jag mellan 2 olika jobb men det gör ingenting! 3M på förmiddagen & hos Maria på eftermiddagen, passar mig alldeles utmärkt! Fick lite tips på olika utbildningar så ska sätta mig nån dag och kolla runt igen, vill verkligen lyckas hitta nån autism utbildning!

Det känns som om allt kommer att vända nu, till det bättre. Hoppas det iaf! :)

Igår innan jag somnade så låg jag och tänkte. Tänkte på J som total ignorerar mig. Förstår inte riktigt varför för jag anser inte att jag har gjort något fel. Det är ju han som har gjort bort sig! Hade det hänt för 2 år sen så hade jag bara skitit i honom totalt men jag vet inte, nånting som gör att jag inte riktigt vill ge upp än. Sårar mig lite dock att han beter sig såhär. Karlar är skit!

Idag fick mamma och pappa iaf trevliga samtal, känns bättre nu. Förhoppningsvis så får vi åka och träffa dig snart igen! LÄNGTAR, massor!

Neeh, nu ska jag göra mig i ordning för att gå över till Maria och jobba med barnen en stund! Känns fint och få jobba med barn igen, saknat det som faaan.. det är ju det jag vill göra.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar