lördag 2 oktober 2010

2 dagar kvar!

Denna helg kommer och har nog varit den lugnaste helgen på LÄNGE, rätt skönt faktiskt. Igår var jag bara hemma och kika på idol o snackade runt på Facebook typ.. hade en rätt rolig diskussion med Anneli om idioten Ricky -skratt- Hade dock svårt och sova.. somnade runt 5 och vaknade 9. . jättepigg konstigt nog!

Idag kom mormor över och fikade och åt middag med mig, mamma o pappa. Massa mys! Hon kom redan vid 13 och åkte hem vid 19.30, skönt och ha henne här..

2 dagar kvar tills syrran kommer upp med tvillingarna! Ska bli så otroligt mysigt, saknar dom små liven massor! Thim & Theo ska få varsin Ahlgrens bilar när dom kommer.. moahah! :P

Kommer dock inte få träffa lillebror i veckan :/ Men ska försöka boka en tid i veckan så att jag kan åka och hälsa på honom nästa vecka! Nu har det gått 8 veckor.. helt sjukt.. Hatar när man inte vet vad som händer eller vad som kommer hända! Men men, bara och bita ihop.

Jag var över hos Maria en stund idag och pratade lite, fick mer timmar hos henne så nu kommer jag jobba ännu mer! Riktigt glad! :D

Neh, nu ska jag kika på det nya avsnittet av The big bang theory.. sen ska jag börja se Prison Break säsong 4 som jag tydligen har missat!

Och till alla er som har ställt och ställer upp i vått och torrt.. Älskar er! <3 Utan er skulle det vara ännu jobbigare! All kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar