lördag 23 oktober 2010

Murar..

Jag och pappa åkte och träffade lillebror här om dagen, det var så sjukt skönt och få komma dit och krama honom! han verkade må relativt bra så det var inte lika jobbigt och gå därifrån denna gång. Vilket var skönt. Han visade mig en tröja som han hade sytt.. hahah! Jättefin.. =)

Imorgon ska jag ta mig till Norrtälje typ.. och lämna lite saker. Nervös. Hatar det stället. Hatar och behöva gå in genom dom höga murarna, man känner sig så otroligt liten. Men jag gör det för din skull! Hade dock varit trevligt med sällskap dit, tar typ 2 timmar och åka dit kommunalt! Helt galet!

I veckan som kommer blir det bara massa jobb! Ska jobba hos Maria hela veckan, ska bli hur kul och mysigt som helst! Vi ska till musikmuseet på Tisdag, ska bli kul!

Nu blir det en dusch.. sen sängen.. tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar