måndag 4 oktober 2010

Idioter!

Vilken morgon, vilken dag! Började med att jag vaknade av att väckarklockan ringde, gick upp och fixade i ordning mig.. gick ner till köket och gjorde ordning en tallrik med gröt, hade på lite socker och lite kanel sen satte jag mig vid bordet och tog första skeden.. och märker att jag inte har kryddat med kanel utan med CURRY! *suck* Orkade inte göra ny så skrapade bara bort det översta lagret med curry för att sen ha på kanel.. hahaha, smakade iofs fortfarande curry, men vadfaan :) Sen tog jag mig en promenad till lokalen där vi skulle vara idag med barnen, påväg dit så står det en liten bil på gångvägen (en såndär som kommun snubbar åker i) kikade in när jag gick förbi och såg en snubbe sitta med både byxorna och kalsongerna nere vid knäna och ha en "mysig" stund. Rös i hela kroppen, ökade takten där ifrån. Vidriga människa! Hade lika gärna kunnat vara barn som hade kunnat gå förbi!! IDIOTER!

Har nog en riktig idiot dag idag. Vaknade inatt av att jag storgrät, tårarna bara sprutade och jag typ hyperventilerade. Lugnade iofs ner mig direkt, men ändå. Känt mig irriterad och arg. Sen har jag märkt att jag har blivit så himla känslig. Räcker med att nån säger typ.. "fan" så börjar jag gråta. Tror det är dags och börja gå hos en psykolog. Skulle nog behöva det. Någon som man kan prata med precis allt om, speciellt nu efter allting som har hänt. Det här året har verkligen varit det värsta ever.. och det är inte slut än.. vad mer ska hinna hända? Hoppas att det vänder så att händer något bra nu, så alla kanske börjar må bättre.

Har tänkt väldigt mycket på lillebror idag också. 8 veckor har gått, helt sjukt. Och kommer ta över 4 veckor till. Ju längre det går desto jobbigare blir det. Kommer dröja 1-2 veckor innan jag kan åka och träffa honom nu, känns oerhört jobbigt.. vill kunna åka dit varje dag och ge honom kramar! Det är såna här stunder man tänker på honom när man ligger i sängen i lugn o tittar på tv eller lyssnar på musik. Man ligger och tänker "undrar om han ligger och tittar på det här också?" eller.. när man är ledsen och man tänker.. "undrar om han är ledsen nu och det är därför jag är ledsen?" Alla dessa tankar. Älskar dig lillebror!

Snart.. väldigt snart så kommer syrran, Thim och Theo.. längtar! Dom sitter nog på pendeln nu, ska bli mys och ha dom här i en hel vecka, mycket bus och mys!

Neeh, nu blev det för jobbigt. Fixar inte och skriva mer.

Va rädda om er nu och ta vara på alla nära och kära, man vet aldrig vad som kan hända.. *kram*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar